Hoe Lang Reist De Gemiddelde Amerikaan Naar Zijn Werk?

Jaarlijks, zoals in 2010, is de hoeveelheid tijd die de typische Amerikaan besteedt aan het woon-werkverkeer steeds langer geworden. In 2015 reisden meer dan 3,6 miljoen Amerikanen 90 minuten om op elke manier te werken .

In de loop van een heel jaar geven Amerikanen die 26 momenten (het nationale gemiddelde) rijden van en naar het werk door, in totaal negen dagen op aan hun zeiltocht. Voor die miljoenen die 90 minuten enkele reis pendelen, wordt meer dan een maand per jaar besteed aan de periode die net naar uw kantoor gaat.

Waar u ook op het spectrum valt, deze seconden, minuten en uren kunnen aanzienlijk oplopen. Met behulp van gegevens van de American Community Survey tussen 2009 en 2015 hebben we vastgesteld welke grote Amerikaanse metropoolregio’s vroeg opstaan (vóór 5 uur) om naar het werk te varen , welke kunnen uitslapen, en hoe deze tijd van invloed kan zijn op u in en van het kantoor. Blijf lezen om te zien wat we hebben gevonden.

De Mogelijkheid Om Uit Te Slapen

Zelfs als je baas het niet weet, is er wetenschappelijk bewijs waarom het begin van de werkdag daarna (bijvoorbeeld rond 10.00 uur) de prestaties op kantoor echt zou kunnen verbeteren. Studies hebben aangetoond dat geen enkele externe factor een grotere invloed heeft op de hoeveelheid slaap die we als volwassenen krijgen in vergelijking met ons werk, en hoe eerder je dienst begint, hoe beter je gemiddeld slaapt. Amerikanen die de werkdag om of rond 6 uur ’s ochtends beginnen, krijgen doorgaans zes uur slaap in vergelijking met Amerikanen die tussen 9 en 10 uur ’s ochtends inklokken en de neiging hebben om elke nacht bijna anderhalf uur meer rust te krijgen (waardoor ze precies de exacte dezelfde geest van het aanbevolen gemiddelde van de CDC). En wat gebeurt er als je niet genoeg slaapt? Verminderde productiviteit, gebrek aan aandacht,minder voldoening op het werk en een afname van uw algehele cognitieve capaciteiten, die geen van alle goed zijn voor het bedrijfsleven.

Dus welke Amerikaanse steden lijken de memo te hebben gekregen met de meeste forenzen die na 9 uur ’s ochtends aan het werk gaan? Atlantic City, New Jersey; Ithaka, New York; en Las Vegas, Nevada, had het maximale aantal mensen dat potentieel kon uitslapen en hun dagen erna begon.

Historische Vogels, Vroeg Pendelen

Als je vaak pendelt voordat de zon op is, hoeft dit geen ramp te betekenen voor je schoonheidsslaapje, op voorwaarde dat je de avond ervoor vroeg naar bed gaat. In feite worden enkele van de meest welvarende CEO’s in de VS lang voor zonsopgang wakker en gaan ze vroeg genoeg naar bed om overdag productief te zijn. Onderzoek heeft aangetoond dat onze interne klokken ons aanmoedigen om ’s avonds meer te doen vanwege vele biologische redenen die vroege vogels uiteindelijk helpen om meer dingen gedaan te krijgen in dezelfde hoeveelheid tijd als nachtbrakers.

Het maximale aantal forenzen in de vroege ochtend (die het huis verlieten vóór 5 kippen) tussen 2009 en 2015 deed zich voor in steden die ook een van de vroegste starts voor hun werkdagen hadden. Volgens het American Census Bureau haalde meer dan 13% van de Amerikanen de zon in Elkhart, Indiana , waar de typische inwoner zijn dag begint om

Studies suggereren dat steden met bijzonder vroege starttijden (en dan vroege woon-werkverkeer) zich doorgaans bevinden in zowel legergebieden als plaatsen met agrarische invloeden.

Mee Tuffen

In het verkeer zitten is niet alleen uw tijd verspillen, het kan ook uw geld verspillen.

Behalve dat je vroeger op de dag moet opstaan om de spits voor te zijn en eerder moet gaan slapen om ervoor te zorgen dat je goed uitgerust bent voor de dag, kosten de slechtste wegen in Amerika voor het dagelijkse woon-werkverkeer alleen al bijna miljard per jaar aan verloren tijd. Hoewel niet gerangschikt als het slechtste verkeer in het land
, brachten personen die Washington, DC binnenreden, normaal gesproken bijna 44 minuten door om naar hun werk te gaan . Het is waarschijnlijk ook geen vlotte rit. Elke bestuurder in DC verliest naar schatting 700 per jaar als gevolg van verkeer en overbelaste rijstroken.

Als u uiteindelijk door een van de drukste steden van de VS rijdt, moet u wachten. Als je zelfs maar een parkeerplaats kunt vinden, dan staat het verkeer in New York City niet bepaald bekend als snel, en competitieve chauffeurs (en voetgangers) maken de zaken er niet beter op. Na Washington, DC, verdienden New York (35 minuten), Maryland (bijna 31) en Massachusetts (meer dan 30) topposities voor de langste woon-werkverkeer in het land.

Klaar Voor De Lange Afstand

In de afgelopen 10 jaar hebben veel van de meest bevolkte steden in de VS een aanzienlijke daling waargenomen in het aantal personen dat in welke hoedanigheid dan ook rijdt. Terug in Seattle reed in 2014 minder dan 1 op de 3 mensen die in of nabij de binnenstad werkten alleen naar het werk, een trend die werd geholpen door de eisen van de overheid die bedoeld waren om het verkeer in een snelgroeiende stad aan banden te leggen. In dezelfde belangrijke grootstedelijke gebieden is het openbaar vervoer de koning voor mensen die zich door de stad willen verplaatsen of zelfs dagelijks willen werken. Terwijl het nemen van de trein om te werken je misschien meer gelukkig maakt dan te moeten rijden, is het misschien niet het einde van lange woon-werkverkeer.

Staten als Nevada en Idaho staan misschien niet bekend om hun hoogwaardige openbaarvervoersopties, en dat kan een deel van het probleem zijn voor
de Amerikanen die met het openbaar vervoer (exclusief taxi’s) in deze gebieden pendelen, die bijna een uur van de dag op straat doorbrengen Afgezien van enkele van de grootste steden, kan het openbaar vervoer in de VS op zijn best beperkt zijn. Met verminderde financiering en slechte infrastructuur om superieure systemen te ondersteunen, kunnen Amerikanen die uitsluitend afhankelijk zijn van het openbaar vervoer, vaak een van de langste woon-werkverkeer in het land vinden.

In New York, waar meer Amerikanen elk jaar het openbaar vervoer nemen dan in welke andere staat dan ook, en de programma’s worden beoordeeld als een van de beste die Amerika te bieden heeft, was de gemiddelde reistijd nog steeds meer dan 53 minuten per enkele reis. Onze studie vond vergelijkbare wachttijden in Alaska, Californië, Arizona en Washington, DC. In DC rijden bewoners precies wat kan worden beoordeeld als het slechtste metrosysteem in de natie. Met stijgende kosten, verminderde service en doorlopend onderhoud ervaren de lokale bevolking enkele van de grootste woon-werkverkeer onder Amerikanen die gemiddeld meer dan 51 minuten over de rails naar hun werk rijden. Maar aangezien de hoofdstad van het land ook een van de meest overbelaste steden ter wereld is, is deze transportoptie misschien niet zo slecht.

Het Beste Uit Uw Tijd Halen

Hoe je ook dagelijks naar je werk gaat, of hoe laat je moet vertrekken om de spits voor te zijn of de ochtendtrein te halen, de hoeveelheid slaap die je de avond ervoor krijgt, heeft veel te maken met de manier waarop de rest van je werkdag verloopt. Als je elke nacht niet genoeg zzzs binnenkrijgt, kan dat slaaptekort je bijnier beïnvloeden en op zijn beurt een negatief effect hebben op sociaal en psychologisch gedrag en je vermogen om goede beslissingen te nemen schaden .

Behalve dat je jezelf goede nachtelijke gewoonten aanleert (zoals het uitschakelen van elektronica voor het slapengaan en het ophouden van de cafeïne na uren), kan het zorgen dat je de beste matras hebt, je helpen sneller in slaap te vallen en ’s ochtends uitgeruster wakker te worden. Zie ons online op, om uw betere nachtrust te vinden.

Methodologie

Met dit project hebben we gegevens over forensen verzameld uit de American Community Survey van 2009 tot 2015. Geografische soorten werden gesegmenteerd op basis van de zeer populaire grootstedelijke statistische gebieden in de VS

Bronnen